Ai aflat de noul FIAT 500 ELECTRIC? Ce-i drept, nu am ajuns inca la predictia ‘masinilor zburatoare din 2020’, insa noile ‘jucarii’ electrice sunt cat se poate de revolutionare. Dam startul astfel unei noi serii de postari, mai exact: Revolutia Masinilor Electrice.
Olivier François alaturi de echipa sa, a adus pe piata aceste bijuterii menite sa ajute mediul inconjurator, atat in viarianta Hatchback cat si Cabrio.
Haideti sa descoperim ce imbunatatiri aduc noile masini Fiat.
FIAT 500 ELECTRIC – CABRIO
- Trapa panoramica
- Lumina LED completa sub semnatura ‘Infinity’, oferta o perspectiva mult mai clara a drumului, cu aspectul binecunoscut al modelului 500 insa imbunatatit
- Cei de la Fiat au vrut sa creeze o masina moderna care insa sa aduca un omagiu modelului iconic al modelului Fiat 500 din 1957. Sagetile laterale cu LED au la baza acelasi spirit de gandire de atunci menit sa ii ghideze si acum pe creatorii Fiat.
- Manerul electric al usii este reproiectat, cu sistem e-latch, mult mai simplu de utilizat si elegant decat cel al oricarui al model 500. Pur si simplu apesi pe butonul moale din interior pentru a debloca masina.
- Iconice de sus pana jos, jantele din aliaj de 17″ au un finisaj de diamant.
- Insigna speciala – pentru ca este prima masina electrica produsa de Fiat, cu siguranta, intreaga echipa se simte mandra de reusita.
- Fatada bordului este invelita in piele ecologica – pas ce marcheaza o evolutie in design, orientata catre si pentru viitorul mediului inconjurator.
- Daca ultimele modele Fiat 500 au schimbat complet tunelul central, varianta electrica l-a eliminat complet. Lucru ce aduce mult mai mult spatiu si confort.
- Scaunele noului ‘la Prima’ Cabrio sunt extrem de reglabile (6 directii), cu un design mult mai durabil insa elegant si confortabil.
- Sistem Infotainment 10.25 cu navigatie – ascultati muzica, navigati, conectati dispozitivele. Are o interfata asemanatoare unui smartphone, pe un ecran tactil de 10.25.
- Semnatura ‘500’ in centrul volanului, remodelat pentru a ne aminti stilul iconic al rotii cu doua spite din 1957.
Gama de autonomie acopera naveta ta zilnica in oras: drumul parcurs pana la locul de munca, opriri la sala de fitness si inapoi acasa pe o raza de pana la 297 de km, extinzandu-se pana la 430 de km cu ciclul urban atunci cand este utilizat exclusiv pentru conducerea in oras.
Mod Sherpa – Activați „Mod Sherpa” pentru a economisi energie. Optimizeaza în același timp parametrii mașinii, inclusiv încărcătorul mobil și aerul condiționat.
Incarcare rapida – Noul 500 ‘la Prima’ Cabrio poate fi incarcat rapid la 85kw, permitand o zi intreaga de conducere. Cat dureaza incarcarea? 30 mile de la o încărcare de 5 minute și 80% încărcare completa a bateriei în 35 de minute .
O singura pedala – Este una dintre primele mașini electrice care oferă o nouă experiență de conducere folosind pedala din dreapta atât pentru a accelera, cât și pentru a frana. De fiecare dată când șoferul ridică piciorul drept de pe pedală, mașina încetinește, apoi convertește și recuperează energia cinetică pentru a genera energie electrică și a reîncărca bateria.
O cutie de perete exclusivă – EasyWallbox-ul opțional a fost conceput exclusiv pentru FCA pentru a va crea punctul de incarcare personal acasa. Toate sunt setate cu tehnologia „Plug & Play” care nu necesita instalare profesionala si o conexiune Bluetooth, pentru setari si verificarea parametrilor de funcționare.
EasyWallbox are un senzor de gestionare a energiei dinamice (DPM) pentru a preveni intreruperile in casa si, daca faceti upgrade pana la 7,4 kW (cu o instalatie profesionala), noul 500 „la Prima” hatchback se va reincarca in mai putin de 4 ore.
Connected Wallbox este soluția avansata de incarcare la domiciliu, care ofera conectivitate la distanta și poate functiona și pe sisteme trifazate, până la 22kW. Cu Connected Wallbox puteți începe și controla sesiunile de incarcare prin Bluetooth, Wi-Fi și 4g / 3g, puteti gestiona energia, puteti sti cine foloseste Wallbox, optimiza costurile și multe altele. Serviciile de instalare sunt furnizate de FCA.
Este exclusiv un electromobil, dezvoltat de la zero, deşi a păstrat forma cunoscută a caroseriei. Dispune de un motor electric sub capotă (circa 120 CP), care îl ajuta sa facă 0-50 km/h in 3.1 secunde, 0-100 în 9.0 secunde, pana la o viteza maxima limitata la 150 de km/h.
Pentru și ușor de încărcat de acasa – Nu va faceti griji dacă nu sunteti acasa: veti putea folosi cablul Mode 3 inclus pentru a va incarca toate noile cabrio 500 la Prima in statiile publice si in locurile de parcare.
Masina viitorului nu este doar o mașină electrică de oraş, ci merge cu un pas mai departe: literalmente trece la nivelul următor, fiind prima mașină din segmentul său care oferă un complex de pilotare semi automatizată de nivel 2, aducând toate avantajele asociate mobilității urbane. Complexul include:
- O cameră frontală monitorizează toate zonele mașinii, atât longitudinal, cât și lateral.
- Un Intelligent Adaptive Cruise Control (iACC) frânează sau accelerează ca răspuns la orice: mașini, bicicliști, pietoni.
- Lane Centering menține vehiculul în centrul benzii atunci când marcajele sunt identificate corect.
- Intelligent Speed Assist citește limitele de viteză și recomandă aplicarea acestora.
- Urban Blind Spot folosește senzori ultrasonici pentru a monitoriza punctele oarbe și pentru a avertiza despre orice obstacole cu o lumină de avertizare triunghiulară pe oglinzile retrovizoare.
- Attention Assist oferă avertismente pe afișaj, recomandând şoferilor când să oprească sau să facă pauze dacă maşina detectează că sunt obosiţi.
- Senzori la 360 de grade oferă o vedere de la înălţime inclusiv, pentru a evita orice obstacole atunci când se parchează sau se execută manevre complexe.
Asadar, ‘la Prima’ este un nou pas inainte pentru mediul inconjurator. Mesajul acestei masini nu putea fi transmis mai bine de nimeni altul decat Leonardo DiCaprio.
Toata lumea pare a fi destul de incantata si deschisa catre aceasta noua era a masinilor electrice. Speram si noi pe viitor sa aducem in flota AUTO HOUSE CONSTANTA aceste ‘bijuterii’.